Hoe zit het met haken dan?

Daar zeg je me zo wat, hoe zit het met haken. Eigenlijk gaat het heel goed. De CAL 2014 is nog altijd niet af, dat lijkt misschien niet zo goed, maar die heb ik stil gelegd omdat het garen van de Action zo begon te vervilten. Als dat gebeurt kun je de steken amper nog zien en dat werkt voor mij heel demotiverend. Nu haakte ik al twee verschillende varianten, de tweede variant met Pinguin garen, maar ik was er even helemaal klaar mee. Kan gebeuren.

Nu liep ik dit voorjaar door de stad, in de buurt van de fourniturenzaak (heel gek, daar kom ik nogal eens terecht 😉 ). Op hun deur hing een poster met daarop de aankondiging van de scheepjesCAL 2016. Er was een plaatje op de flyer en ik was op slag verliefd! Kijk nu zelf dan, dit is toch een prachtige deken?

Maar ja, waar begin je weer aan? Gezien mijn staat van dienst leek het me onverstandig om voor zo’n groot project te gaan werken met echte Scheepjeswol. Dat loopt als je niet oppast toch behoorlijk in de papieren, dus hoepetee, op naar de Wibra. En daarna was het haken geblazen. Verdeeld over 12 weken kregen we patronen voor in totaal 48 lapjes. Elke week 4 dezelfde lapjes haken en na die week ben je weer wat wijzer op haak gebied!

Ik heb hier en daar wat moeten uithalen, heb het tijdschema niet helemaal gehaald, maar inmiddels ben ik toch zover dat ik met de afwerking bezig ben #besteenbeetjetrotsopmezelf.

Advertenties

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Geen categorie