Hoe gaat het met de dames…

Tja, de plannen waren erg mooi, elke maand een engeltje borduren en dan eind 2015 zou mijn mooie, grote Angels afghan klaar zijn. Het leven zat in de weg, haken bleek toch ook een verslavende werking te hebben en mijn was zat nog in de machine… Oftewel, smoesjes. Toch worden er ongemerkt her en der wel steken gezet. Ineens heb je de lap in handen en denk je “wat is dit toch eigenlijk een mooi project” en dan werk je er weer verder aan. Om toch iets te laten zien hier dan een foto van hoever ze momenteel zijn.


Okay, ik heb ook wel ietsje tegenslag gehad, de dame die middenonder staat heeft mijn humeur meerdere malen verpest. Ik had me verteld en moest bijna al het haar weer uithalen. Dat is nog nooit een leuk klusje geweest, maar als het garen zo heel donker is, dan blijft het de vraag hoe het er na het uithalen uitziet. Gelukkig viel de schade mee, op de verloren tijd na dan… Nadat de fout recht was gezet heb ik de lap maar een poos op de standaard gehangen om uit te rusten. Dat leek me het veiligst voor lap en mij :). Mij benieuwen wanneer ik weer verder ga, want het haken roept momenteel ook zo hard.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Geen categorie

Geef een reactie

