De engeltjes…

tja, begin dit jaar had ik nog de hoop dat ik iedere maand een nieuw engeltje af zou hebben, maar het leven gooit mijn plannen een beetje in de war. Geen ernstige dingen hoor! Het is mijn werk, mijn contract is uitgebreid en dat betekend meer uren draaien. Meer uren werken betekend minder borduurtijd, maar dat geeft niet, er is nog altijd vooruitgang 😄.

Plan voor nu is om even een maand pas op de plaats te maken, even zorgen dat Faith en Love, die al wel op stof staan, helemaal af raken. Anders heb ik eind december 12 engeltjes geborduurd, maar moeten alle stiksteken nog en daar wordt niemand gelukkig van.

Vooruitgang tot zover:

 

  

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Geen categorie

Geef een reactie

