Hoe staat het met de engeltjes?

Hoe staat het nu met de engeltjes? Er zijn alweer twee maanden verstreken en dat zou betekenen dat ik nu twee engeltjes compleet af zou moeten hebben. Helaas moet ik zeggen dat ik mijn doel niet heb gehaald, maar ja, februari miste ook een paar dagen… Toch ben ik erg tevreden met het resultaat tot nu toe. Plan van aanpak voor maart is denk ik toch maar beginnen met de derde engel. Als er onverhoopt aan het eind van de maand nog tijd overschiet kan ik februari alsnog afronden (zei ze optimistisch) 😉.



Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Geen categorie

Geef een reactie

