Pinterest bak challenge ;)

Tussen al mijn pins staan een heleboel recepten, variërend van een soepje tot een ingewikkeld vleesgerecht, een simpele pasta tot lekker gebak. En dat laatste hebben Paul en ik getest! Om te beginnen maakte ik een lekker bananenbrood, recept vind je hier. Dit was voor het eerst dat ik mijn cup-maatjes van de appie heb gebruikt. Spannend hoor, zo zonder weegschaal… De benodigde bananen kocht ik in een behoorlijk rijpe staat. Volgens het recept mag je de bananen prakken, maar ik heb ze lekker in de blender gemikt, wel zo handig 😜. Verder netjes het recept volgen en dan heb je een heerlijk banananenbroodje.

IMG_0591

IMG_0592

Paul heeft een boterkoek gebakken, ook zonder zakjes of pakjes. Het recept vind je hier. Je ziet het al aan de foto, een groot succes! De geur die in de keuken hing was alleen al om van te smullen 😋. De jongens merkten terecht op dat deze boterkoek anders is dan die van de appie, maar persoonlijk vind ik deze versie veel lekkerder!

IMG_0588

IMG_0589

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Geen categorie

Geef een reactie

