Pinterest challenge van december 2014

Allereerst nog een hele hoop wensen vol voorspoed voor iedereen. Dan gauw door naar de pinterest challenge van december, want dat was een drukke maand. In eerste instantie had ik het kerst 2014 bord als een geheim bord tussen mijn pinnetjes staan. Ik wilde namelijk niet dat er al familieleden zouden zien wat er stond te gebeuren 😉.

Om te beginnen moest er volop gepland worden, je begrijpt dat dat niet zonder een professioneel mapje kan. Dat mapje kan natuurlijk niet zomaar een zwart insteekmapje van de HEMA zijn, nee, dat moet opgeleukt worden. Met behulp van Pinterest, voornoemd HEMA mapje en een bus lijmspray krijg je dan deze praktische insteekplanner!

Voor:

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/3c6/63281284/files/2015/01/img_0564.jpg

Na:

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/3c6/63281284/files/2015/01/img_0565.jpg

Aan sinterklaas hebben we afgelopen jaar weinig aandacht besteed. In plaats daarvan had ik bedacht dat het leuk zou zijn om een warm, verwenpakket voor kerst te maken. Je weet wel, een doos vol flanellen pyjama’s, huissokken en chocomelk. De ruimte onder de kerstboom bleek echter ook beregeschikt om wat pakjes te plaatsen, dus er lagen een aantal “warme” pakketjes onder de boom. Voor de hubster lag er ook een mooi zelfgemaakt cadeautje, een e-reader stand. Je raadt het al, ook weer een ideetje van pinterest! Manlief vindt het heerlijk om in zijn e-books te lezen, maar liep altijd te mieren met doosjes en andere dingen om de reader iets schuin omhoog te zetten. Ideetje, koffieboontjes stofje en hoepla een uniek cadeautje!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/3c6/63281284/files/2015/01/img_0567.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/3c6/63281284/files/2015/01/img_0566.jpg

De familie kwam bij ons om van een gezamenlijk kerstdiner te genieten. Het leek me zo leuk om hen bij het afscheid te verrassen met een aardigheidje… Nou, ok, ik had deze arresleetjes gezien en vond die zo gaaf dat ik er een reden voor heb verzonnen 😄…

Mijn uitvoering:

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/3c6/63281284/files/2015/01/img_0568.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/3c6/63281284/files/2015/01/img_0569.jpg

Van alleen creativiteit kun je niet leven, er moet ook gegeten worden hoor. Het voorgerechtje vond ik op pinterest, eerst al eens proef gedraaid en toen goed bevonden. Wel heb ik er één dingetje aan verandert, de zachte geitenkaas heb ik vervangen door milde, gewone geitenkaas, ook een aanrader! Foto ontbreekt helaas.

Nu op voor 2015, dat er maar weer een hoop gepint en uitgevoerd mag worden!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Geen categorie

Geef een reactie

